söndag 6 september 2009

När Elsa vaknade vid halv sju gick hon och jag in till Jonnas säng. Jag lyckades slumra till till och från medan Elsa "lekte". Halv åtta gick vi ner för Elsa var hungrig. När jag matade Elsa vaknade Jonna och kom ner. När vi hade ätit frukost tittade vi på TV... två minuter in i Bumbibjörnarna somnade Elsa och sov till tjugo över tio. Sen förlöpte söndagen utan några större händelser, Jonna var ute och lekte, vi åt lunch, jag och Elsa sov en och halv timme, Jonna och jag handlade på Coop, Jonna somnade snällt, Elsa var gasig och skrek men somnade tillslut. Jag körde ett kort pass på vår Crosstrainer och insåg att jag gradvis får öka på för att klara ett helt pass så att säga... Med tanke på min nacke är det nog bäst så!
//Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar