torsdag 10 september 2009

Elsa körde ett vakenrace inatt med, inget kul när man skall upp och jobba... Jonna ropade precis innan väckaklockan gick igång kl 06,20, men pappa fick henne att somna om. Det gjorde inte Elsa så pappa fick gå upp iallafall. När jag i stort sett var klar att gå vaknade Jonna. Jag såg till så att hon fick kläder på sig och flätade hennes hår... tillslut kom jag iväg. Det gick lite bättre att cykla idag men det är fortfarande väldigt mycket uppför... Det tog 20 minuter dit och hem cyklade jag på 10 minuter. Väl hemma gosade jag en bra stund med Elsa och lärde henne high 5. Hur söt som helst! Sen åkte jag en sväng till Karin JL och lämna några saker och hämtade några samt köpte snus åt pappa på Coop, allt på ca 35 min. Väl hemma nattade jag Jonna utan problem. Elsa somnade näst intill ovaggad.
//Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar