fredag 18 september 2009

Elsa sov oroligt även inatt och precis innan jag skulle gå upp gnölade hon så pappa var uppe och stoppade om henne, då stängde jag av klockradion en minut innan den skulle gå igång så att den inte skulle väcka henne. Dumt nog för då var jag ju tvungen att gå upp, kl 06.14. Trots detta kom jag inte iväg förrän fem i halv åtta iallafall... Eftersom pappa inte lagade min punka fick jag gå till stationen så jag var inte hos kund förrän halv nio. Lite dryg när man har klivit upp så tidigt.

När jag kom hem kl 17,00 satte jag mig i lekhörnan med Elsa tills Catarina kom vid sex, då åkte vi till Valentin och köpte pizza, fredagsmys... När vi kom hem höll pappa på att natta Elsa och Jonna fick jag hämta in från lekplatsen. Efter en halvtimmes skrikande gav pappa upp och kom ner med Elsa som gav upp ett illvrål när hon fick se Catarina. Men efter en stund tinade hon upp och satt och mös hos henne riktigt länge. Kvart i nio somnade Elsa, då gick jag in och hämtade pappa som hade somnat inne hos Jonna. Och nu sitter vi här och tjötar kollar på TV och bloggar...

//Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar