söndag 20 september 2009

När Elsa började gny vi fem trodde jag att jag skulle få ett spel, men som tur var vaknade hon aldrig. Sex ropade Jonna in mig till sig, efter lite kram och gos somande hon om. Sen fick jag en liten stund till i sängen innan Elsa och jag gick upp. Åtta åt jag och töserna frukost efter den gick jag upp och väckte pappa så att vi alla kunde se Bumbibjörnarna ihop. Efter det gick jag och Elsa upp och la oss. Senare proklamerade Jonna att hon "var sjösjuk i halsen". Och hon var inte riktigt sig själv idag. När Natalie och Nora kom och ringde på ville hon först gå ut men sen vart det strul vid på klädningen och det hela slutade med att hon gick upp och la sig i inväntan på lunchen. Efter vi ätit var Jonna på lite bättre humör och gick ut och lekte.
Vid två kom Peter G förbi och visade upp sin nya MC. Jag och Elsa passade på att gå och lägga oss medan Jonna och pappa tog en fika med Peter. Efter vår lilla tupplur åkte Jonna och jag till Coop och storhandla. När vi kom tillbaks var vi tvungna att be Ella och Natalie flytta sina leksaker så jag kunde parkera Jonna blev kvar ute med dem men kom ganska snart in när hungern satte in.

Medan pappa och jag gjorde maten lekte Jonna med Elsa.
//Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar