måndag 3 augusti 2009

Regnig måndag

Igårkväll somnade Elsa strax efter sju och sov en hel timme innan hon vid elva, efter mycket strul, somnade hon om och sov till kl 07.50.

Idag bestämde Jonna att vi skulle gå till Kungsmässan för hon vill gå till leklandet. Jag hade inget planerat så tio över elva lämnade jag in Jonna på Barnens värld... Sen ringe jag Monica och "bokade" en lunchdate. Eftersom Jonna tvunget skulle ha Mc Donalds lät vi henne och Elsa äta först och sen gick vi till Linnea´s och åt fläskkarré med gräddsås. En klänning och ett par jeans, till Jonna, senare gick vi hem i regnet.

Ikväll somnade Elsa strax efter åtta och har tills nu (kl 22.30) vaknat 3 gånger...
//Mamma

1 kommentar:

  1. Hej!! Är här och kikar!! Självklart att jag måste kolla in kidsen!! kolla även in min blogg... kreativamamman på amelia...enklast är att googla på kreativamamman...så hittar du mig!! Här är allt bara bra! John har rymt med en kompis och stor picknick ut för att bada... Solen skiner och det är bara jag och Erik hemma, han toksover just nu!! Micke jobbar, och det är ganska skönt att vara så gott som ensam hemma med sitt kaffe!! Ha en underbar dag!! Hälsa allihop, jag trivs här men längtar "hem"! Håller på att längta ihjäl mig efter din fars grillade kött!!! Skratta inte, jag har inte ens en grill så att jag kan försöka att nästan komma i närheten av det!! Sedan så är jag grymt sugen på Whiskey och surströmming, kanske inte i just den kombinationen... men varför inte?! Kramar i massor Eva

    SvaraRadera