söndag 27 mars 2011

Fredag till lördag var pappa på kick-off med jobbet. Jag hade tur för mormor och morfar skulle vara hemma och fälla träd med Daniel och Karin, så de hämtade Jonna och Elsa från dagis och stannade tills de sov. Nejdå, jag är inte alls medveten om att jag gör fel... ...jag är till och med rätt nöjd med det!!I lördags morse vaknade Elsa vid fem efter en rätt ålig natt och sen till lunch vägrade hon sova... ...så när klockan var sex sov hon gott igenom hela nattningsproceduren ;-)Eftersom jag var själv med barnen när det var dags för Jonnas dans lördag kl 12:00, fick det bli Mc Donaldslunch kl 11:00 till tjejernas stora glädje. Sen efter dansen fick Jonna lämna tillbaks den bok hon lånat med Dagis och låna en ny. Vi passade även på att köpa nya nappar till Elsa på vägen hem. Hennes gamla höll på att trilla isär. Vi kanske skulle hängt upp den i Nappträdet utanför Fyren istället när vi ändå var med på dess invigning;-)


//Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar