lördag 12 mars 2011

Lördagen den 5 mars 2011
Tjejerna är redo att åka till kusinerna i Fjärås där Lasse och Fiona skall passa dem medan mamma, pappa, Daniel och Karin skall åka till Kjällsjö för att fira Peter Gustavssons 40-årsdag. Vi hade jättekul på festen och Lasse och Fiona gjorde ett superjobb med barnen. TACK för barnpassningen!
Måndagen den 7 mars 2011
Så var det äntligen dags att få resultaten av alla testera som vi gjorde på Elsas "mage". "Titta mamma, en dator!"
"Vadå?! Får jag inte röra den?!"
"Nej, jag har inte rört nått! Det var inte jag som fick datorn att låta!"
Alla proverna var bra, ingen salmonella, inga parasiter... som ni förstår testade vi allt, utom gluten så det gjorde vi ett nytt prov på idag.
Fredagen den 11 mars 2011
När jag kom ner från övervåningen igår satt mina töser så här sött i soffan och såg på Playhouse Disney.
NU är de äntligen klara, fläkt och kryddskåp är på plats och ventilationen är installerade och "inställd". Jo just det, plattsättaren skall komma också...
Nu skall vi bara städa och få allt på plats igen... helst sortera ut en hel del innan vi stuvar in allt i klädkammaren igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar