torsdag 17 mars 2011

Så här nöjd är man bara när man har fått sitt lördagsgodis!! Och att man precis har kommit hem från en födelsedagskalas på Djungelrummet är bara plus i kanten!
Ser ni kolan i min mun... JAG har också fått lördagsgodis!!
I måndags skulle vi haft föräldrarsamtal angående Elsa på dagis... men fröken Cecilia blev sjuk... igen ;-) Mormor och morfar skulle varit barnvakter men de kom förbi och blev hästar istället...
...till barnens stora glädje!!
Hästarna var mycket starka men klagade på ömma knän... så vi fick lindra deras "smärta" med kaffe och macka ;-)
I natt har Elsa legat och sparkat på pappa och från det vi gick upp släppte hon inte mig och gnällde HELA tiden, så det tog inget geni att förstå att allt inte stod rätt till. Jag gav henne en ipren och så fort den började verka blev hon sitt vanliga jag, men jag hade redan ringt dagis och sagt att hon inte skulle komma så vi blev hemma och tur var väl det eftersom så fort iprenen slutade verka gick febern upp, 38,7 grader. Jonna skulle gå på ABC-teater så det var inga problem att få iväg henne till dagis.
Så här är vi inte vana att se vår lilla tös, helt utslagen:-(
//Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar