söndag 24 juli 2011

Utslängda ;-)

I fredags hade pappa bjudit hem sina jobbarkompisar och ville ha "familjefritt". Så jag tog mina barn och åkte ner till mormor och morfar i stugan. Något senare kom även Karin JL, Beatrice och Niclas ner till oss. Vi hade en jätte mysig kväll med kortspel och "skallgång". Skallgång kanske är att överdriva... Beatrice hade gått vilse i skogen, så morfar och Karin gick ut och letade efter henne ;-) Tack vare mobiltelefoner och Beatrice "ylande" hittade de henne tillslut!

På lördagen tog vi en promenad till hästarna som inte tackade nej till rå potatis. När vi kom tillbaks skyndade Karin och barnen iväg till Varberg, där de hade stämt träff med Karins föräldrar hemma hos Karins pojkvän Ralf. Barnen och jag skulle också med, men jag var tvungen att få något vettigt i barnen innan vi åkte ner på Läjet och åt glass på Tre toppar.
Efter glassen sprack det upp och jag, barnen och Niclas passade på att ta ett dopp.




Jag hann inte ens ut ur Varberg innan Elsa somnade...klockan var i och för sig rendan tio över sju och det hade ju varit en händelserik dag för töserna!
//Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar