tisdag 26 juli 2011

Borås Djurpark

Måndagen började med att jag och Elsa rusade ner till datorn för att kolla väderprognosen... inget regn i Borås!! Då åker vi!!
Det blev Borås Djurpark för barnen och mig tillsammans med mormor och morfar, Daniel, Karin, Ida och Klara, Anders, Katarina och Hugo.

Se ni att dom stångas?!

Mina töser på barnens zoo.


Min lilla tös är allt som oftast "något" brutal ;-)

Här sitter alla barnen och tittar ut över savannen.
Sen var det dags för lunch, pannkakor till barnen och grillad kyckling till oss stora!
Goa kusiner gungar elefant!
Elefanterna försöker förbrilt nå gräset och bladen barnen kastar in.
Medan de andra djuren på savannen fick mat plockade de in elefanterna... och när de släppte ut dem igen förstod man varför... det skrämde undan alla de andra djuren och tog allt.
Elsa är så kär i sin nya apa!


Det gick bra att komma upp...
...och för Jonna gick det även bra att komma ner...

...men Elsa fick jag efter många om och men lyft ner ;-)
TACK mormor och morfar för en fantastisk dag och alla ni andra för trevligt sällskap.
//Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar