lördag 28 november 2009

I torsdags satte jag mig i bilen kl 07:00 för att hämta upp Karin, Ida och Klara och köra barnen till dagis, sen bar det av till Ullared. När vi kom till GeKås så var endast första parkeringen full så det var bara att välja och vraka bland alla parkeringsplatser.

Efter två timmar på leksaksavdelningen tog vi vår första paus och efter en mellanlandning på julbelysningsavdelningen gick vi ut med våra första kassar till bilen. Tolv var det dags för lunch och då hade vi avklarat kemtech och fyllt på bilen igen... Kl 17:30 satte sig Karin bakom ratten och vi begav oss av hemåt med en välfylld bil (för bilder se http://www.idapricken.blogspot.com/) och tomma plånböcker!

På fredagen var jag helt slut men det var bara att bita ihop och pallra sig iväg till jobbet... När jag kom hem hade mormor och morfar redan varit och hämtat Jonna och Ida som skulle åka med dem till sommarstugan för att baka pepparkakor.

Idag har jag, Catarina och Karin J-L varit på sminkkurs hos The Studio på Västra Hamngatan 12. Först sminkade de halva Catarinas ansiket och visade oss hur vi skulle göra och sen guidade de oss när vi skulle sminka oss själva, men... det hela gick rätt fort och har jag väl lärt mig lite men så här efteråt kan jag känna att det inte var så mycket som fastna...


//Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar