onsdag 14 oktober 2009

Mina söta töser!


Idag hjälpte Jonna till att ge Elsa hennes kvällsgröt.



När vi hade lämnat Jonna på dagis gick Elsa och jag till Storgatan där vi mötte upp morfar som gick en sväng med Elsa medan jag gick på Apoteket och handlade lite. Sen gick vi hem igen för att sova... trodde ja jag. Elsa hade ju vilat i vagnen och var inte alls sugen på att sova. Kvart i ett somnade vi och två minuter i två vaknade jag med ett ryck och rusade upp. Elsa sov så gott och jag ville inte väcka henne men det var bara till att slita upp henne och rusa iväg.
Vi tog vägen om Nathalie som vanligt men idag körde vi ut tjejerna och jag och Emma gick in och tog en fika som varade till halv fem då pappa ringde och undrade var vi var. Vi hade jätte trevligt och tjötade om allt mellan himmel och jord. Elsa hasade omkring på golvet så nöjd så. Tvillingarna var inte fullt lika nöjda eftersom Elsa inte var speciellt försiktig när hon "klappade".
//Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar