måndag 19 oktober 2009

Idag var det fotografering på dagis, så ingen "kyrka" alltså! Nio lämnade jag Jonna på dagis, tjugo över tio ringde de och meddelade att det var dags för Elsa att komma. Jag hade nämligen lyckats få till det så de skulle ta syskonkort på dem. Fotograferingen var snabbt avklarad och sen bar det av hemåt till sjuklingen. Pappa är förkyld... han trodde han skulle klara sig, men nu har vi alla haft denna omgången. Fast jag skall väl inte vara så kaxig eftersom det var jag som var först ut denna gången...

Efter lunch drog jag, barnen, Karin och kusinerna till Kungsmässan där Linnéas firade 10 år och allt på menyn kostade 10 kr. De var bra ruljans när vi kom, men när vi skulle gå hem var det ca 15 meter kö... så de där baugetterna vi tänkt köpa med oss hem, skippade vi! Jonna och Ida var i sitt esse, de var högt och lågt ja över allt, så när de ville gå in på leklandet tyckte vi att det kanske var bäst så... När vi skulle skiljas åt vid fyra hade de endock inte fått nog av varandra och tydligen ville de ha glass också... oväntat eller??


//Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar