torsdag 22 oktober 2009

Igårkväll var jag på föräldrarmöte på Fyren. Det var en lång men bra genomgång av "nya" barnböcker och sen en rundvandring på bibliotektet. Efter det fick vi jättegod äpplekaka och kaffe medan vi gick igenom en del med fröknarna.

När jag kom hem strax efter åtta sov båda barnen, men det varade tyvärr inte så länge... Jonna var jätteledsen och hade ont i benen. Vi halv tolv kom pappa upp och väckte mig och jag gick och la mig. Vid tre väckte Elsa mig och jag gick för att plocka upp henne, men när jag böjde mig framåt för att ta upp henne gjorde det jätteont i ryggen och benen bara vek sig. Jag försökte igen men med samma resultat, så det var bara till att väcka pappa... som snabbt fick plocka upp Elsa och lägga henne i sängen hos mig eftersom Jonna vaknade igen...
//Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar