lördag 20 augusti 2011

Besök i Brokind

Inför Lisebergsbesöket med mormor, morfar och Ida piffade jag till Jonna och flätade luggen, men jag sa inget om vad som komma skulle... så när de kom för att hämta henne blev det stort rabalder även om tjejerna fortfarande inte visst vart de skulle. Men när de satt på Storgatan 1 och åt blev nyfikenheten för stor och mormor och morfar var tvungna att berätta vart de var på väg!! När Jonna sen kom hem på kvällen var hon helt slut! TACK mormor och morfar!!
Om du fotar Jonna skall jag också "posa"!
Och så var vi äntligen på väg till Brokind. Vi valde inte den bästa dagen att åka på... solen stekte oss i vår AC-befriade bil ;-)
Men åååhhh, mammaaaaa!!!
Väl framme började kattjakten... stackars Bosse och Silvia!
Silvias första instinkt var helt rätt...
...håll dig undan!!
Inspektion av "Tores" buss!
Jag försökte förhindra det men jag är rädd att även Elsa åt lite kattmat.
Att äta ifred... var inget katterna fick göra.

Så här fin var Jonna när vi skulle hem till Bolla och Tobias på Bollas 19-års kalas.
Kalas i den lilla 2:an!

Elsa och Bolla i sovrumet.
Sanna gör ett försök att förskona Silvia något...
...men det gick si så där!!
Många härliga bad i sjön och mycket god mat och där till trevligt sällskap!! TUSEN TACK, Inger, Tore, Sanna, Bosse och Siliva för ett fantastiskt besök!
//Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar