onsdag 24 augusti 2011

Besök i Bollnäs & Kilafors

Hittade visst lite till bilder från vår underbara besök i Brokind... hoppas det är okej att de är med här!?!
Sista middagen med min familj...
...innan de drog iväg till Bollnäs...
...och lämnade mig att alldeles själv...
...att ta Swebus hem till västkusten!!
Men pappa och töserna kom fram och resan gick jättebra! :)
Väl framme hade farmor lite överraskningar till töserna
Kolla jag kan fläkta mig! :D Och det är godis i botten... hmmm hur öppnar man pappa?
IiiiiiIIiIIiiIIIii KALLT! Men jag VILL ju bada pappa!
Kan jag inte få vara i en liten stund till? :)
Mysiga filtar som farmor gav oss att värma oss i :)
Djungelrummet? Nejdå, det är ett höloft i Rengsjö som man kan svinga runt lite i :)
Pappa titta!! Getterna vill att man klappar dom och ger dom mat! :)
Men pappa... hönsen står inte still... hur ska jag då kunna kramas med dom?
Första rundan på älgbanan! :)
En "träff" med/på skogens konung :)
Jonna kunde inte säga pang många gånger nog... kanske man skulle skicka ut henne på en riktig älgjakt om några år så att pappa får lite älgstek att laga till :)
Elsa körde en mer handfast taktik och gick fram till älgen för närmare inspektion.
Kolla vad snygg jag är med farmors handväska :)
Vart är farmor och Elsa då? Inne för ett snabbt blöjbyte såklart ;)
Men... den går ju att mjölka!! :)
Jonna fick göra sin alldeles egna mjukglass hos Gnidde! :) Lyckan är total!! :D
Kolla så fin den blev! Och Elsa fick en piggelin för hennes mage gillar inte mjölk...
Pappa, jag har bussnygga skor! :)
Men ta bilden någon gång nu då... ;) Passa på medans jag ler
Ett äpple på en äng. Livets små nöjen kan vara så enkla ibland :)
Jag lovar Jonna, snön var ända hit upp!
Det är en jorgubbe, nej en tomat, nej ett HALLON :)
Oom nom nom nom :)
Färska äpplen kan man bara inte få nog av!


Ett till hallon stort som... Fast Jonna hittade det själv den här gången :)
Åschlääee Ahbla fnöööl, kanske dags att ta ut nappen när man pratar med farfar :)
Den är min den är min! Jag tar den :)
Ett stort tack till farmor och farfar med "tillbehör" (hehe) för att vi fick hälsa på er och ha skoj! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar