söndag 13 februari 2011

Klara och Daniels kalas

Elsa tar en svängom med ett av fördelsdagsbarnen.
Här har vi dem båda... och mina mycket uppskattade cheesecakes. Det stora fatet med Fionakakor var dock barnens favorit, Ida åt 5 och Jonna 4 stycken.
Klara var den ende som fick blåsa ut ljus... ingen orkade sätta i alla Daniels ljus i tårtan ;-)
Här ser vi Anders, Agnetas bakhuvud, Morgan, Elsa, Pehr, Anna och Lovisa.
Så fort godisskålen kom fram, flockades kusinerna runt den.
Den ene skenhelig och den andre helgalen!
Och här har vi Hugo, Ida och Klaras kusin.
Lite tossig ser hon allt ut...
...våran lilla sötnos!
Salta lakrisdöskallar gillar hon vår stora tös, tar väl efter sin far...
Gud va stora de har blivit, Jonna och Ida...
...tro ni vi kommer få problem om några år eller!?!?
Elsa och Klara inspekterar Klaras present från oss.
Efter nästan 3 timmar hos frissan blev detta resultatet och som ni ser vill Daniel också var med i bild, men det får han inte...
I morse fick jag sovmorgon och när mina töser kom in och väckte mig hade Jonna kjol och sina julstrumpor på sig... hon påstod att hon inte kunde hittade någon tröja, men som tur var hittade hon sin bikini i badrummet...
...badbolen hittade hon först senare...
...och skull självklart posera med den!!
På eftermiddagen kom morbror Daniel förbi med sina töser.
Klara och Elsa äter Digistivekex...
...eller inte, men söta är de i alla fall!
De stora töserna stängde in sig på Jonnas rum, så då gick jag ut och gungade med de små.
//Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar