lördag 20 mars 2010

Idag har min tjejer haft en heldag med sina kusiner. Kl 09:05 lämnade vi av pappa och två motorsågar med tillhörande skyddsutrustning hos Tommy och Barbro. Där pappa, morfar, Tommy och morbror Daniel skulle fälla träd åt den sist nämnde. Allt medan jag och mina töser skulle spendera dagen i Fjärås.
Här ser vi Elsa i de omåttligt populära ringarna...
Vid tio begav vi oss ut för att köpa lördagsgodis.
Det tog sin lilla tid med tanke på att Klara vägrade sitta i vagnen och gå åt samma håll som oss andra!
När godiset väl var inköpt och de hade fått dagens första sockerrus stannade vi till på lekplatsen.
Elsa gillar verkligen att gunga!!
Det gör alla tjejerna!
När vi kom tillbaks var det dags för lunch och sen skulle småtjejerna sova. Karin körde in Jonna och Ida till dansen medan jag passade Elsa och Klara. Jag fick order om att väcka Klara senast kl 14:00, men det var lättare sagt en gjort...
...för att inte tala om när jag tog nappen ifrån henne och la den upp på hyllan, då la hon sig i en "låda" och skrek...
...men tillslut tittade en gladare Klara fram.
Och efter en fantastisk middag avslutade Elsa och Klara kvällen med att titta på Dora tillsammans.
//Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar