lördag 4 februari 2012

Barbie måste också få se på TV :-)
 I fredags kom Ida till oss för tacos, fredagsmys och sen våfflor till frukost.
Tjejerna hade jätte kul! Fast jag hade inte haft något emot lite mer sömn. Först hade Jonna svårt för att somna och vaknade redan vid halv tolv och var helt förstörd var vid hon la sig hos mig och fortsatte sova oroligt tills pappa tog upp henne och "kissade" henne då sprang hon in och la sig hos Ida igen. Strax därefter vaknade Elsa och kom in till mig. c:a en timme senare hörde jag två små tassande fötter och nått om att Jonna lät... var vid jag lyfte på täcket och sen sov Ida på andra sidan om mig resten av natten. Och kl 0610 vaknade Elsa...
 Efter dansen åkte Ida med Daniel och Klara hem och Jonna åkte hem till en välförtjänt godispåse.
 Stilstudie av Elsa...


 Jonna i sina nya balettkläder.
 Och Elsa i arvegods =)
//Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar