söndag 9 januari 2011

Elsa 2 år

Elsa på sin nya "tillflyktsort" i Jonnas bokhylla bakom docksängen... där hittade jag henne igår med napp och snutte som hon "stulit" ur sin säng, fast då stod inte docksängen utdragen och hon hade en mycket skyldig uppsyn. Det här var på kvällen efter badet när hon inte ville gå och lägga sig!!
Mammas lilla primadonna...

Födelsedagsbarnet tillsammans med sin stolta storasyster!
Tänk att alla presenter är till mig... att jag får öppna alla SJÄLV!!
TACK alla för mina fina presenter!
Lasse och Elsa var riktigt bundis idag.
Här rockar Ida och Jonna loss till Elsas nya elorgel.
Efter mycket intensivt "festande" pustar Elsa och Klara ut framför Bolibompa.
Jag säger bara: Kolla in stilen!!
Får jag stå på bordet?!?!
Titta va jag kan!
Så tillsist får man även ta för sig av tårtan, även om jag inte hade haft något emot att de sjöng fler än tre sånger för mig....
TACK Mormor för all hjälp med maten!
Jag vill även tacka Ida, Klara, Karin, Lasse och Fiona för att ni gjorde Elsas 2 års kallas så fantastiskt!
//Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar