söndag 18 april 2010

När Jonna fick en glass av pappa i fredags klättrade Elsa upp och satte sig i hennes knä för att få smaka.

På lördagmorgon kl 07.05 gav pappa sig iväg på årets Pondusträff. Jag och flickorna åkte till Fjärås där vi spenderade dagen med kusinerna. Efter Jonnas dans åkte vi ner till Stugan för att jag skulle få lite hjälp med min inte alltid så skönsovande små flickor.
När vi kom ner hittade vi lite fiskgratäng i frysen som vi snabbtinade till Elsa... sen gjorde vi vildsvinsrevbensspjäll och gratinerad vitlökspotatismos till oss andra.
Det var mycket gott och speciellt uppskattat av Jonna som älskar att "gnaga"!
Elsa lyckades trassla in sig i barnstolen...
...och som vilken annan god mor...
...tog jag fram kameran innan jag hjälpte henne ut!!
Jonna har varit fantastiskt duktig idag och hjälpt morfar klyva ved! Hon är stark vår tös!
//Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar